ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MS-20S

تعداد ارقام: 12
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20S

ماشین حساب کاسیو مدل Casio MS-20S برای کسانی طراحی شده که به محاسبات پیشرفته علمی و مهندسی احتیاجی ندارند و یک ماشین حساب ساده نیز کار آنها را راه خواهد انداخت. شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و منطقی از قابلیت های این ماشین حساب بهره مند شوید و محاسبات روزمره خود را در اداره یا مغازه و محیط های تجاری به پیش ببرید.

صفحه نمایش بزرگ و 12 رقمی یکی از ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S است که باعث نمایش واضح و شفاف ارقام می شود. این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio از قابلیت نمایش اعداد اعشاری و ارقام تفکیک شده با جدا کننده سه تایی برخوردار است و در مصارف روزمره به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-20S

ماشین حساب ساده کاسیو MS-20S دارای دکمه های نرم و راحتی است که در ابعاد نسبتاً بزرگی طراحی شده اند. این دکمه ها به شما کمک می کنند تا با سرعت بیشتری ارقام را به ماشین حساب فروشگاهی وارد کنید و درصد خطای شما به طرز چشمگیری کاهش یابد.

کیفیت ساخت مطلوب ماشین حساب ضد ضربه کاسیو MS-20S باعث شده تا این محصول در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی یا وارد آمدن فشار مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهد و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها بتوانید از آن بهره ببرید. 

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S

از جمله قابلیت های ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S می توان به انجام محاسبات ساده ریاضی با چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، محاسبه قیمت با در نظر گرفتن مالیات (از طریق دکمه TAX+) و محاسبه قیمت بدون مالیات (از طریق دکمه TAX-) اشاره کرد. از این جهت اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه خود هستید، ماشین حساب کاسیو MS-20S می تواند به کارتان بیاید. همچنین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به دکمه های M+ و M- جهت کار با اعداد ذخیره شده در حافظه مجهز می باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S

یکی از ویژگی های ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MS-20S مجهز بودن آن به دو منبع انرژی است. این دستگاه هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند و به همین دلیل برای مدتی طولانی به تعویض باتری آن نیازی پیدا نخواهید کرد. به این صورت که در طول روز یا در محیط های روشن، ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می کند.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب فروشگاهی و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب رومیزی کاسیو MS-20S به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-20S





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی